sobota 26. júla 2014

Ako naladiť svoju energiu na získanie spoľahlivého auta?

Energia, energia, energia....všetko na svete je vo svojej podstate energia. Pevná hmota je tiež len energia, aj keď sa javí tak solídne. Takže nie je vôbec žiadne prekvapenie, že aj naše myšlienky sú čistá energia. Podľa vesmírnych zákonov podobné priťahuje podobné. Ak by to tak nebolo tak by saVám mohlo napríklad stať, že si naladíte rádio Európa2 a budete počúvať rádio Expres.

Kto je chytrý, ten tento princíp aplikuje na všetky oblasti svojho života.

Napríklad:

Chcem kúpiť ojazdené auto a viem, že staré autá môžu mať množstvo problémov, majú sťahované kilometre, alebo sú jednoducho kradnuté. Ak sa vyberiem kúpiť ojazdenku s takýmito myšlienkami, čo sa mi asi stane? Mám veľkú šancu, že s tým autom niečo nebude OK. Veď som na to naladil svoju energiu.

Ale ak sa už nejakú dobu pred plánovaným nákupom naladíte na myšlienky typu "Moja intuícia ma povedie a ja si vyberiem lacné auto, vo výbornom technickom stave, ktoré mi bude spoľahlivo slúžiť tak dlho ako budem potrebovať....", v takom prípade sa dostanete k auto, ktoré je v súlade s Vašou vnútornou energiou.

Rovnaké priťahuje rovnaké. Taký je zákon prírody, tak prečo ho nevyužiť vo svoj prospech?

1 komentár:

  1. To je fakt, při koupi ojetého auta může člověk narazit na spoustu problémů a skrytých vad. Lidi, co prodávají auta do autobazarů to kolikrát prostě chtějí jen udat a víc je nezajímá. Myslím si, že když už tedy prodat ojeté auto, tak takhle, to se podle mě dost vyplatí.

    OdpovedaťOdstrániť